SDHT
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

SDHT

SDHT
 
HemLatest imagesBli medlemLogga in

 

 din värsta krasch/ skada

Gå ner 
4 posters
FörfattareMeddelande
Nickebee
Admin
Nickebee


Antal inlägg : 129
Join date : 08-04-04
Age : 30
Ort : SkönÖn

din värsta krasch/ skada Empty
InläggRubrik: din värsta krasch/ skada   din värsta krasch/ skada I_icon_minitimetis aug 19, 2008 3:23 pm

Somsagt posta din värsta krasch eller skada här!

- Gärna bilder osv.
- Berätta lite om vad som hände.
- Inte en massa onödigt OT.
- Självklart så ska det vara cykelrelaterat.




---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

jag får väl börja då Very Happy ja jag skulle cykla ner för gustavsbergsbacken (slalombacke) men det var blött i gräset och däcket fick inget fäste så jag åkte in i ett järn staket flög över staketet och landade 9 meter nedanför jag landade på höger sida platt punktera lungan blödning i buken jävligt många frakturer runt höger öga tappa känslen i kinden på höger sida hjärnskakning spricka igenom hela armbågen och NÄSBLOD! det var min värsta krasch det. det hände 11 juni 07 kl ca09:11 så jag var borta en och en halv månad men sedan var det fit for fight

ambulans personalen sa att jag flög en sträcka på 15meter asså högt och lång.

och om jag inte hade haft hjälm hade jag vare död nu ..


jag har bild på hur jag såg ut i ansiktet bara vill ni att jag ska he upp den så säg till det var ganska fult ansikte då

så här såg jag ut 2 eller 3 dagar efter.

din värsta krasch/ skada Dsc00010
Till överst på sidan Gå ner
http://sdht.friendhood.net
chab1991
ingen rätt!
ingen rätt!
chab1991


Antal inlägg : 112
Join date : 08-04-06
Age : 33
Ort : skönön

din värsta krasch/ skada Empty
InläggRubrik: Sv: din värsta krasch/ skada   din värsta krasch/ skada I_icon_minitimeons aug 20, 2008 1:35 pm

sjukt nicke! tur att du hade hjälm! Smile

Jag skulle göra en manual i en trapp och tappade kontrollen och fick fyra jack i benet av pinsen.
De grövsta var 2mm djupt och 40mm långt, man kunde vrida ur blod ur jeansen! Äckligt som fan.

Skulle egentligen ha sytt men jag tejpade ihop det själv å de tog nån vecka innan ja kunde hojja igen.

din värsta krasch/ skada Dsc00510
din värsta krasch/ skada Dsc00511


så här ser de ut idag
din värsta krasch/ skada P2110010
Till överst på sidan Gå ner
https://www.youtube.com/chab1991
freddep
moderator
freddep


Antal inlägg : 166
Join date : 08-04-06
Age : 30
Ort : Byskogen Ghetto

din värsta krasch/ skada Empty
InläggRubrik: Sv: din värsta krasch/ skada   din värsta krasch/ skada I_icon_minitimeons aug 20, 2008 1:38 pm

asså jag vet fan inte om jag vill höra Neutral
Till överst på sidan Gå ner
ollfor
ingen rätt!
ingen rätt!
ollfor


Antal inlägg : 75
Join date : 08-04-15
Age : 30

din värsta krasch/ skada Empty
InläggRubrik: Sv: din värsta krasch/ skada   din värsta krasch/ skada I_icon_minitimetor aug 21, 2008 11:49 pm

haha, nicke fan va lyckat Shocked Sad lät inte kul dedär... men helt ärligt talat, hade du typ hookworms däck på hojjen elr e du typ väldigt dålig?Razz
Till överst på sidan Gå ner
Nickebee
Admin
Nickebee


Antal inlägg : 129
Join date : 08-04-04
Age : 30
Ort : SkönÖn

din värsta krasch/ skada Empty
InläggRubrik: Sv: din värsta krasch/ skada   din värsta krasch/ skada I_icon_minitimefre aug 22, 2008 2:04 pm

haha jag hade mönstrade men väldigt dåliga Razz
Till överst på sidan Gå ner
http://sdht.friendhood.net
ollfor
ingen rätt!
ingen rätt!
ollfor


Antal inlägg : 75
Join date : 08-04-15
Age : 30

din värsta krasch/ skada Empty
InläggRubrik: Sv: din värsta krasch/ skada   din värsta krasch/ skada I_icon_minitimefre aug 22, 2008 5:35 pm

okej, dåliga däck och blött gräs går ju inte ihop så bra som du kanske märkte då Razz
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





din värsta krasch/ skada Empty
InläggRubrik: Sv: din värsta krasch/ skada   din värsta krasch/ skada I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
din värsta krasch/ skada
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
SDHT :: Cykel Hörnan :: cykel snack-
Hoppa till: